Четверг, 14 Августа 2014

Митрополит Онуфрий (Березовский) (с 2014 года)

Mitropolit OnufriyМитрополит Черновицкий и Буковинский Онуфрий (Орест Владимирович Березовский) родился 5 ноября 1944 года в селе Корытное Вашковецкого, ныне Вижницкого, района Черновицкой области в семье священника.

В 1961 году окончил среднюю школу. В течение 1962-1964 годов учился в Черновицком техническом училище, затем работал в строительных организациях Черновцов.

В 1966 году поступил на общетехнический факультет Черновицкого университета.

1969 после третьего курса университета был зачислен на второй курс Московской духовной семинарии, которую окончил в 1972 году.

 Read More...



Насамкінець

Хочемо нагадати всім вірним Української Православної Церкви, а передусім нашим співбратам-архієреям, декілька мудрих слів із заповіту святого князя Ярослава Мудрого, часи правління якого назавжди лишаться «золотою добою» в історії Київської Русі:

 Read More...



Об'єднавче значення Київської спадщини

Передаючи давню кафедру Київських Митрополитів нашому наступнику, ми також маємо сказати кілька слів про значення богохранимого града Києва для України та нашої церковної свідомості.

 Read More...



Роль Церкви в об'єднанні суспільства

Українська Православна Церква має особливу місію об'єднання українського суспільства. Україна — держава, в політичному та культурному житті якої відчутне розділення на дві соціокультурні спільноти: східну й західну, Лівобережжя та Правобережжя.

 Read More...



Відносини з державою та суспільством

Починаючи своє служіння в Україні як Предстоятель Української Православної Церкви, ми потрапили у ситуацію жорсткого неприйняття нашої Церкви та її позиції з боку державної влади. Згодом втручання державних органів у церковне життя послабшало. Ситуація поліконфесійності, в якій опинилось українське суспільство, мало свої вади і переваги.

 Read More...



Справи любові

Двадцять років, які з Божої милості ми стояли на чолі Української Православної Церкви, припали на буремні часи перемін. Суспільство розділилося на бідних і багатих. Останні поспіхом відгородилися від перших високими парканами. Безліч людей, особливо похилого віку, які не змогли пристосуватися до нових суспільних реалій, опинилися за межею бідності.

 Read More...



Думки з приводу обрання нового Предстоятеля

Дозволимо собі висловити кілька думок щодо виборів нового Предстоятеля Української Православної Церкви.

Історія Церкви знає Предстоятелів, поставлених з Божого благословення або ж через попущення, коли Господь, бачачи наші гріхи й недовір'я до Його Промислу, попускає нам, задля майбутнього покаяння, скуштувати плоди свавілля. Щиро молячи Бога відвернути від нас таке випробування, звертаюся до кожного з єпископів нашої Церкви: обирайте Предстоятеля не з вигоди, керуючись не власними інтересами або чужою порадою, а маючи на увазі виключно інтереси Церкви.

 Read More...



Соборність, Предстоятель і свобода інших

У нашій Церкві перебувають люди з різними поглядами щодо її майбутнього. Одним воно бачиться у збереженні статусу, який ми маємо сьогодні. Інші сподіваються, що Українська Православна Церква в майбутньому отримає автокефальний статус і стане ще однією Церквою- сестрою в родині Помісних Православних Церков.

 Read More...



Автокефалія та проблеми її хибного розуміння

Рух за автокефалію у новітні часи виник в Україні наприкінці 80-х років XX століття, коли православні клірики Галичини шукали можливості зберегти Православ'я в умовах бурхливого відродження парафій Греко- католицької Церкви на Західній Україні. Спираючись на національну ідею, автокефальний рух активно ширився Україною. З проголошенням незалежності України у 1991 році цей рух отримав підтримку від тодішньої влади, яка висунула гасло «незалежній державі — незалежна Церква» (Л.Кравчук).

 Read More...



Подолання церковного розділення

Розділення Православ'я в Україні — трагедія для віруючого українського народу, один з головних викликів не лише для нашої Церкви, але й для повноти Вселенського Православ'я.

 Read More...



Страница 1 из 2
Первая 1 2 Последняя

Церковные Таинства

—    Совершение вместе Таинства Крещения и Миропомазания — традиция Православной Церкви. Истоки такой традиции — в словах самого Спасителя, когда он говорит о необходимости для человека родиться "от воды и Духа". Духовное рождение "от воды" — это Таинство Крещения, а рождение "от Духа" — это Таинство Миропомазания.
Подробнее ...

Вопросы и ответы

— Действительно, на сеансах так называемого "лечения" многие современные экстрасенсы и "целители" используют святую воду, иконы, Священное Писание и тому подобное. Но нужно помнить о том, что, как говорит апостол Павел, могут существовать даже "лжеапостолы, лукавые делатели", котороые "принимают вид Апостолов Христовых,... потому что сам сатана принимает вид Ангела света" (2 Кор. 11, 13—14).
Подробнее ...

Монастыри и храмы Киева bigmir)net TOP 100 Rambler's Top100 Mail.ru